THE DECEMBER LIST ..

Categories JUL 2016

 
 

♥ Vi tjuvstartet årets juleverksted sammen med tantebarna mine i slutten av november, der vi kjørte i gang med juleverksted sammen med dem. En utrolig koselig ettermiddag sammen med de flere av de jeg er kjempe glade i. Lurer på om vi kanskje skal gjøre dette til en tradisjon sammen med barna fremover.

♥ Vi reiser til Dublin for første gang, og det skal vi gjøre i midten av desember! Jeg reiser ikke alene ettersom jeg reiser med kjæresten og lillesøsteren min. Denne turen er hovedsakelig bursdagsgaven hennes, men vi er så heldig at vi får være med på denne turen. 

♥ Jeg ønsker å sette av noen dager til baking av julebakst, om en kan kalle julebakst? Jeg ønsker å fylle på sjokolade cookies favoritter, kanskje julemenn og flere andre enkle kakesorter. Samtidig som jeg har lyst til å gå til innkjøp av klementiner, som kan brukes til godteri i hverdagen. 

♥ Pynte juletre, ettersom vi i slutten av November gikk til innkjøp av både juletre og juletrelys. Gleder meg som et lite barn til å kunne pynte juletre, og denne gangen skal jeg gjøre det sammen med kjæresten – vi må kanskje gå til innkjøp av noen julekuler? 

 

♥ Jeg har lyst å prøve å gå på langrennski eller alpinski, og ettersom jeg faktisk ikke har gått på ski siden jeg fikk billappen, så er det kanskje på tide? Jeg snakket senest om dette med svigerinnen min, og vi kom vel frem til at jeg skulle prøve å gå på ski med tantebarna (selvom de er flinkere enn meg).

♥ Se en drøss med julefilmer i desember, sammen med min kjære! Jeg har en hel liste med julefilmer jeg kunne tenke meg å se – og jeg vet at min kjære også har noen filmer som er viktig for han å se i desember. Førjulstiden er en spennende tid og en tid for mye samhold. 

♥ Være julenisse, ettersom jeg i år skal feire jul sammen med svigerfamilien må vi en tur ut til foreldrene mine med forskjellige julegaver som skal ligge under treet hjemme hos foreldrene mine + venninner som bor der ute også! 

 

HVA SKAL DERE GJØRE I DESEMBER? 

2 kommentarer

2 thoughts on “THE DECEMBER LIST ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *