FREDAGSKVELD!

Categories HVERDAG

Hei og god fredagskveld! Her startet vi dagen så tidlig om allerede klokken seks, for å kjøpe unna noen julegaver denne fredagen! Fikk kjøpt unna de julegavene som jeg hadde plan om å kjøpe og det allerede før 07:15! Spiste en god frokost med familien min, før jeg skulle være på jobb i flere timer. Nå sitter jeg hjemme i stua til foreldrene mine, og venter på middag som snart blir servert.

Denne fredagskvelden har jeg virkelig ingen planer for, og skal egentlig bare ha skikkelig avslapping sammen med min kjære og resten av familien. Kvelden er enda lang, og jeg merker jeg starter allerede å glede meg fryktelig til jeg kan legge hode på puta. 
Vel … Jeg håper at dere alle sammen har hatt en fantastisk fredag, så langt og at deres Black Friday har vært vellykket 😊

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ha en fin fredagskveld videre, så snakkes vi før dere vet ord av det 😊

2 kommentarer

2 thoughts on “FREDAGSKVELD!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *