Nå har jeg og kjæresten vært samboere i omtrent 4 måneder, etter at det var bo både hos mine foreldre og hans foreldre skal jeg virkelig si at det var deilig å få sin egen leilighet, et sted som bare er vårt og et sted vi kan både lage og skape minner sammen! Det var selvfølgelig rart i begynnelsen og ikke skulle sove hjemme på barnerommet, men jeg merker at etter jeg flyttet er det enda bedre å reise hjem på besøk både til foreldrene og svigerforeldrene. Jeg har fått spørsmål fra flere av dere om jeg kan skrive tips om hva en skal se etter når en kjøper leilighet, hvordan det er å bo sammen med samboere og hvordan styre sin egen økonomi 😊

Jeg er sikkert ikke den eneste som har flyttet hjemmefra, har kjøpt leilighet eller har flyttet på hybel for å studere. Jeg tenker at disse tipsene som dere lesere har spurt om og det blir publisert under egen kategori her på bloggen, som heter “hjemmefra” som dere finner i sidemenyen på bloggen. Det vil også være både komme negative og positive sider på flere av de ulike tipsene, dere!

Jeg håper at disse innleggene som jeg kommer til å poste fremover, vil passe for dere og at de vil komme til nytte for dere som skal kjøpe deres første leilighet, ha ansvar for egen økonomi og hvis du skal flytte sammen med kjæresten hva som er positivt / negativt med det både for deg og han. Vi snakkes senere, og jeg håper dere får en fin fredagskveld. 

3 kommentarer

3 thoughts on “HJEMMEFRA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *