HVA JEG ELSKER VED HØSTEN

Categories HVERDAG

De siste dagene har bydd nydelige høstdager med temperaturen opp mot 15 varmegrader nå i Oktober! Det er tiden jeg gjerne bruker ute i naturen, men selvfølgelig har sofakroken fristet mer enn det! Jeg har vært litt ute, og vi har blitt flinkere til å gå på turer sammen etter arbeidstid! Jeg elsker høsten, og jeg liker den enda bedre i år, og selvom temperaturen varierer veldig, så er det alltid like deilig å pakke seg inn i varm og deilig ull på både morgen og kveld. Spesielt så elsker jeg late høstkvelder sammen med min kjære, der vi kan ligge i sofakroken å bruke Netflix og kakao som en unnskyldning. Jeg elsker virkelig høsten, dere! 

5 PUNKT SOM JEG ELSKER VED HØSTEN 

Lukten av høst er utrolig deilig å kunne gå ute i naturen å bare puste den inn! Akkurat disse luktene har jeg gode minner fra når jeg var liten, og det er en lukten gjør virkelig noe med meg! 

Fargene som en finner på høsten er helt nydelige, og det er virkelig disse fargene jeg ser frem til når jeg vet sommeren går mot slutten for dette året også! Fargene er så inspirerende og jeg elsker virkelig å ta opp til flere bilder av disse fargene! Denne høsten skal jeg bli flinkere på å ta bilder ute, slik at jeg kan forevige de fine fargene for alltid.

Peiskos er alltid like koselig (om en har peis, noe jeg ikke har i leiligheten) og dessuten er det en deilig følelse som gir både varme og hygge! Det er på toppen av det hele romantisk, og er det noe jeg gleder meg til når vi går til anskaffelse av peis så er det å ha sene høstkvelder foran peisen med en kopp kakao, te eller annen god drikke! 

Pysjamas er noe jeg virkelig ser frem til når høsten kommer, og det er at jeg endelig kan bruke de deilige plaggene som jeg ikke bruker om sommeren, ettersom det er alt for varmt til å kunne gå kledd i fleece bukse og andre gode koseplagg både dag og natt. 

Enda nærmere jul og det er for at jeg har så mange gode minner fra julen, og jeg har mening med å skape enda flere enn hva jeg alt har opplevd.  Familie, julemusikk, ønskelister, handlelister, deilige middager, mørke kvelder og julepynt. Jeg gleder meg allerede til advent og juletider!

Hva er det du elsker ved høsten? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *