HADDE VETTET I BEHOLD …

Categories HVERDAG

Hei og god morgen! Denne nydelige tirsdagen startet så tidlig som 05:30, men jeg hadde vettet i behold og fant sengen igjen etter å ha sendt kjæresten avgårde på arbeid, slik jeg fikk sove noen ekstra timer til! Uansett jeg klarte ikke sove mer enn til 08:30 ☺️ Jeg har ikke store planer for denne dagen, så det blir nok å være hjemme å bruke tiden på husarbeid, matlaging og bloggarbeid. Kjæresten kommer hjem senere i kveld, og da blir det avslapping på høgt nivå sammen med den kjære mannen min i kveld 😍😍

Her kommer noen få bilder av leiligheten, house tour kommer også denne uken! Jeg gleder meg virkelig til å vise dere hvordan vi bor i vår leiligheten, og ettersom det er mange som har spurt hvordan vi bor – så er det et etterlengtet video som snart kommer ☺️
Håper alle sammen får en fin tirsdag, så snakkes vi senere! 

Hvilke planer har dere for denne dagen? 
Hvordan var kvelden din i går? 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “HADDE VETTET I BEHOLD …

  1. 18 oktober i dag….
    Fin leilighet! Føler du bare viser oss den ryddige delen, “fasaden” om man kan kalle det for det:) kanskje du vil dele mer med oss kjære leseren dine?

  2. Sandra: Glemmer alltid å endre dato på den dato greia på benken, skal nok prøve å få til den “rotete” fasaden også, men føler det blir enklere i en video enn på bilder.

  3. Trikset er å stille den frem i tid😂
    Jaaa! Du har lovet det veldig lenge nå…. kanskje du også kunne laget en video der dere ramser opp hverandres “værste/beste” sider nå som dere bor sammen? Turorialvideo for Halloweenkostyme hadde også vært sykt kult!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *