MONDAY AGAIN?

Categories HVERDAG

Nå er det lenge siden jeg har skrevet et innlegg her på bloggen, og enda dårligere er det når blogglesere kommer til meg og sier “du har blitt dårligere på bloggfronten i det siste, og få rompa i gir med oppdatering av bloggen”. Det er vel også da denne leseren burde være superglad at jeg har fått ut et innlegg på bloggen denne mandagen? Hadde det ikke vært for nettopp det, hadde jeg nok ikke fått oppdatert bloggen på en god stund, selvom jeg vet at jeg burde bli bedre på oppdatere bloggen daglig 😉😉


Denne mandagen har vært fantastisk, både på jobb og etter jobb! Jeg tok meg selv i sove på sofaen rett etter arbeid, og våknet først når kjæresten sto utenfor døren å kikket inn vinduet! Jeg tok meg en liten handletur på dagligvare butikken i nærheten av leiligheten, ettersom jeg trengte både melk og pålegg. Senere denne kvelden skal jeg lage middag for meg og min kjære. På menyen denne kvelden står Svinefilet med Chips og peppersaus! Smaksløkene tar et salto innvendig bare ved å tenke på det. 
Jeg håper alle sammen får en fantastisk mandagskveld, så snakkes vi senere! 


Bilder fra en fantastisk fjelltur sammen med mannen i mitt liv ♥
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *