HELGEHORNET 623 moh

Categories HVERDAG

God tirsdagskveld mine venner! Da var alt denne tirsdagen også passert, i hvertfall nesten. Dagen har virkelig gått i ett sett frem til ut på ettermiddagen, og da var det en pause i gjøremålene, for å få på seg ulla + varme klær for en nydelig fjelltur på Helgehornet sammen med kjæresten, svigerinnen og niesen min. Dette er første gangen jeg har vært på fjellet på evigheter, Det var veldig godt å komme seg ut i naturen på denne måten, og det var balsam for sjela. Jeg har aldri vært på akkurat dette fjellet tidligere, så det var ekstra gøy! Fikk oppleve solnedgangen over både Ørsta og Volda, og utsikten var nydelig! Er noe jeg hvertfall har blitt enig med kjæresten om så er det at vi ikke er fjellgeiter, men en ting er sikkert vi skal bygge opp en bedre kondis. 

  

Hvordan har tirsdagen deres vært? 
Hvilke planer har dere for dagen i morgen? 
Har dere vært på fjellet i det siste? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *