DEN PERFEKTE SØNDAGSFILMEN

Categories ANBEFALING

Du vet når det er en film du har sett, og når den er ferdig ønsker du bare å se den igjen? Slik har jeg hatt det med flere filmer jeg liker – og etter å ha blitt anbefalt å se denne av en leser tidligere på mail. Så måtte jeg yte et forsøk ettersom jeg elsker historiene til Nicholas Sparks. Denne filmen får meg til å både le og gråte på samme tid. Dette er i mine øyne den perfekte filmen, spesielt til late søndagskvelder med popcorn i chipsskålen, stearinlys og dempet belysning. Har dere ikke noe spesielt å gjøre på i kveld ❤️❤️ 
Anbefaler jeg dere alle å se denne på filmen, spesielt hvis du er liker romantiske filmer like godt som jeg gjør. Dere vil ikke angre! 

 
 

The Longest Ride er en uforglemmelig fortelling om to kjærlighetshistorier som er flettet sammen som beviser hvor universelt kjærlighet kan være. I den ene møter vi den eldre mannen Ira, som noen år tidligere mistet sitt livs store kjærlighet gjennom 55 år. I den andre, cowboyen Luke som kjemper for å redde familiens ranch på samme tid som han forelsker seg i den unge Sophia. Dette er to par som har lite til felles både når det gjelder alder og erfaringer. Likevel kommer deres veier til å krysse hverandre. 
 

Dere? Har dere ikke en kjæreste å se filmen med, er det ikke noe problem å se den sammen med en venninne som liker romantikk like mye som deg! Da får dere den beste filmopplevelsen og blir sittende og hulke begge to. Jeg lover!

1 kommentar

1 thought on “DEN PERFEKTE SØNDAGSFILMEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *