HAPPY FRIDAY!

Categories HVERDAG

Hei og god fredag folkens! Denne fredagen har flydd like fort som alle de andre dagene, og det er kanskje fordi jeg har vært på arbeid idag igjen. Er det noe jeg virkelig liker så er det virkelig yrket jeg har valgt. Hele formiddagen og ettermiddagen har gått til jobbing, og det har vært en glede å ta fatt på de ulike arbeidsoppgavene, og spesielt innenfor en jobb jeg liker svært godt, dere! ♥

Fredagskvelden skal jeg nyte sammen med min kjære, og slappe av jeg skal avgårde senere på kvelden for noen timer på arbeid. Tidligere denne fredagen rakk vi akkurat solnedgangen hjemme i bygda og jeg fikk knipset noen bilder av det også med god hjelp fra kjæresten. Han mener forresten det er på tide med nye bilder på blogg og gjerne bilder vi tar selv som vi kan legge ut for dere. 

Happy Friday! Make it a good one, vi snakkes senere! 
Hvordan har fredagen deres vært i dag? 

2 kommentarer

2 thoughts on “HAPPY FRIDAY!

  1. Hei! Veldig fint bilde av solnedgangen 🙂 kan du lage et innlegg om leiligheten deres? Og tips til første gang en skal kjøpe leilighet?

  2. Lene: Ja, et innlegg om leiligheten / video kommer ganske snart, må bare få alt på plass.
    Kan også lage et innlegg om hva en skal se etter når en skal kjøpe leilighet for første gang.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *