BURSDAGSJENTE

Categories HVERDAG

I dag har jeg bursdag! Og kanskje best av alt? Jeg får gjøre akkurat det jeg har lyst til – og jeg skal starte denne dagen med å være på jobb i noen timer, før jeg kan dra hjem å være sammen med min kjære og stelle istand til hyggekveld med gjengen! Tenk at nå er jeg hele 25 år? Tiden flyr så fort, og jeg skulle ønske jeg kunne være i 20´årene for alltid, men det er ikke et ønske som kan gå i oppfyllelse dessverre. Dessuten skal jeg nyte denne bursdag slik som alle andre bursdager, og jeg er så heldig at jeg skal få dele den sammen med  familien min! Håper alle sammen får en fantastisk torsdag! Vi snakkes senere idag dere!   🎂 💕

Hva skal dere gjøre denne torsdagen? 
Hvilken planer har dere? 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “BURSDAGSJENTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *