HAPPY BIRTHDAY

Categories HVERDAG

Hei dere ♥ Tenk at jeg er hele 25 år!?!? Jeg elsker å feire bursdag og være sammen med familien. Selvom jeg er 1 år eldre, og halvveis til 50, føler jeg at jeg lever et utrolig godt liv og jeg får lov til å dele det sammen med min bedre halvdel. Han har gjort denne bursdagen til den beste bursdagen noen sinne, også fordi vi inviterte hele familien til leiligheten for å feire bursdagen min. 

Å bli 25 år .. er faktisk utrolig deilig! Heldigvis har jeg fremdeles 5 år til før jeg må si meg ferdig med 20 årene ♥

Før gjestene kunne slippe til, hadde jeg og kjæresten slått på stortrommen, og laget for første hjemmelagde pizza – som gikk forresten overraskende bra til å være den aller første pizzaen jeg noen gang har laget på egen hånd (uten hjelp fra mamma) 🎂 
Da klokken slo fem var det på tide å ta imot de første gjestene, og det er alltid like koselig med besøk av hele familien, dere! Jeg fikk også mye fine gaver fra familien min som jeg sier både her og til dem personlig tusen takk for gavene! Vi hadde selvfølgelig kaker og pastasalat til gjengen også. Fikk også feire den sammen med alle de jeg er tante til ♥ Kakene som ble spist i selskapet må jeg takke mamma og svigermor for ettersom de fikk bestilling før selve feiringen. Feiringen min har vært super og hele familien var med på gjøre den enda mer spesiell enn hva den alt var denne dagen! Ha en fin kveld alle sammen! Vi snakkes. 

Hvordan har torsdagen deres vært i dag? 
Noen av dere som har bursdag i dag?

3 kommentarer

3 thoughts on “HAPPY BIRTHDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *