CHILL – OG BAKEDAG

Categories HVERDAG

God tirsdagskveld folkens! ♥ Hvordan har dere det? Denne tirsdagen har jeg og kjæresten hatt skikkelig chille og bakedag, dere! Vi har prøvd oss på å lage både skinke -og ostehorn, boller og prøvde oss tilslutt på skoleboller, sist nevnte fikk hevelse på deigen! Jeg er ikke født baker, og det er lov å feile har jeg egentlig sagt til kjæresten hele dagen lang, og han er sikkert lei av å høre det. 

  

Nå kommer snart både svigerforeldre og familien min på besøk, ettersom vi har invitert dem på kveldsmat – alltid kjekt med besøk! Ettersom vi hadde en slags bakedag denne dagen, har vi også laget både pastasalat og eggesalat – så noe godt skal de alle få! ♥ Jeg vet ikke hvilke vending denne kvelden kommer til å ta, men jeg vet det kommer til å bli en koselig og sosial kveld sammen med hele den fine gjengen. Vi snakkes senere, dere! Håper alle får en fin tirsdagskveld.

Hvordan har deres tirsdag vært?

5 kommentarer

5 thoughts on “CHILL – OG BAKEDAG

  1. Åå, så utrolig kjekt 😀 Jeg elsker å bake, så i går kveld, da jeg hadde litt alene tid, så var det rett inn på kjøkkenet for å bake noen boller 🙂 De ble kjempe gode!
    Håper dere hadde en fin kveld og koste dere mye!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *