HALLO OKTOBER!

Categories HVERDAG

Hei oktober! En ny måned har banket på døren, og denne måneden er mer en hjertelig velkommen her hjemme hos oss. Jeg gleder meg til å sitte inne på sene høstkvelder, selvom syden-temperaturen i september, vil bli sterkt savnet. Med høsten kommer koselige stunder inne, varme klær og den friske høstluften og bladene som faller fra trærne. Høsten er en av de fineste årstiden 🍂 🍁🎃 
Det er selvfølgelig ikke bare fordi jeg har bursdag og blir et år eldre, mihi! Jeg liker at det blir kaldere og at jeg kan pakke meg inn i gode varme klær, minus med det hele er at jeg egentlig ikke er så glad i kulde, men jeg elsker både høsten og vinteren, dere! 🎃

Denne lørdagen har vært veldig avslappende sammen med kjæresten, og vi har fått unna gjort planlegging av hele neste ukes matbudskjett, og hvilke gjøremål vi skal gjøre i neste dagene! Kanskje det mulig blir en video de nærmeste dagene av leiligheten, ettersom jeg har lovd noen av dere lesere en house tour. Nå skal vi snart reise for å besøke foreldrene mine + jeg skal på jobb! 🍁

 
 
 
Hvilke planer har dere for denne lørdagen? 
Hvordan har lørdagen deres vært så langt? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *