TUR TIL KALSETHOLA

Categories HVERDAG

For en fantastisk ettermiddag jeg har hatt! Det startet vel å merke med det hele at jeg sende en Snapchat til bestevenninnen min i nabohuset, om at jeg var hjemme alene frem til kl. 20:00, og da var hun jammen klar til å dra med meg på fjelltur til Kalsethola. Jeg har iallefall hatt en fin stund sammen med bestevenninne min denne mandagskvelden. Selvom jeg hadde planlagt at mens min kjære var på arbeid, så skulle jeg plante rompa i sofaen å se på The Vampire Diaries! Takk for turen til Kalsethola, Karianne! 

   

Jeg hadde stiller gjerne opp til flere turer, og det å tilbringe kvalitetstid med bestevenninnen er viktig! 
Tusen takk for at du viste meg hvor Kalsethola ligger, ettersom jeg nå kan dra ditt også på egenhånd. 
Dersom du bor i Ørsta/Volda, har du vært oppe på Kalsethola tidligere? 

5 kommentarer

5 thoughts on “TUR TIL KALSETHOLA

  1. Silje Romundset Karlsvik: Så flott – jeg som kom så stolt tilbake på bloggingen igår, klarte ikke å få frem et innlegg idag, ettersom det ikke har skjedd stort her hjemme. Det blir heller definitivt et innlegg i morgen ettersom vi skal på en liten utflukt denne onsdagen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *