IM BACK

Categories HVERDAG

Da var det endelig mandag igjen, og jeg er klar for nok en ny uke! Jeg er allerede godt i gang med dagens gjøremål! Jeg og min kjære har vært ute å knipset antrekksbilder til dere, har noen oppskrifter på lur til dere, og jeg har endelig tatt frem kameraet og tatt litt bilder til innleggene. Jeg har en liten plan om å ligge gjerne en dag i forveien denne uken, så også bloggen blir oppdatert! 

 

Denne mandagsmorgen har vært helt fantastisk, tross at solen skinner og temperaturen er litt under 20 grader. I min skrivende stund sitter jeg å noterer ned enda flere ideer til blogginnlegg, og jeg har også en spørsmålsrunde som både jeg og min kjære skal svare på denne mandagen! Til tross for at jeg gjerne skulle hatt meg en tur til varmere strøk denne høsten, så må jeg innrømme at den norske høsten er meget koselig, og så fort jeg er ferdig med dagens bloggarbeid skal jeg og min kjære fikse ukens handel hvor vi handler inn matvarer for hele denne uken. Vi skal også diske opp med litt middag, som vi skal kose oss med denne mandagen. 


 
Vi snakkes snart! Nå blir det en tur på butikken og laging av middag som står for tur! 

7 kommentarer

7 thoughts on “IM BACK

  1. Godt med det som er gjort, heter det ikke det? Hehe. Fint å være litt frempå med ting, og hadde selv forhåndsskrevet mange av forrige ukens innlegg (:
    Ser frem til oppskrift og antrekks bilde e 😀

  2. REBECCA HOLDER: Deilig høstvær, føler det er varmere i september, enn det har vært i hele sommer! Hehe, dagen vår sammen har vært helt fin og vi har fått tid til hverandre før kjæresten måtte jobbe og jeg gjorde andre ting sammen med en venninne.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *