KLISS KLASS

Categories HVERDAG

Hei fra ei skikkelig trøtt jente denne fine fredagsmorgen! Vi ble liggende oppe sent i gårkveld ettersom vi valgte å se filmen: titanic, og planen var egentlig å stoppe lenge før de nådde isfjellet, men etter det var det så mye action at vi kunne ikke bare avslutte den å se videre senere.  Kvelden igår brukte vi sammen med hverandre, der vi satt på skikkelig kjærlighetsfilm, spiste pizza og brus ☺️

Dette er en av verdens fineste filmer, og jeg husker ikke sist jeg så den – så det var endelig på tide igjen, og denne gangen fikk jeg se den med min kjære. Denne fine fredagen skal vi ikke gjøre annet enn å slappe av, å besøke mine foreldre, senere denne dagen! 

HVILKE PLANER HAR DERE DENNE FREDAGEN? 

6 kommentarer

6 thoughts on “KLISS KLASS

  1. En veldig fin film det ja. Koselig med slike kjæreste kvelder ^^
    Ikke så mange. Vet bare at jeg skal hjem til meg og være med kjæresten der. I morgen tidlig blir det grytidlig fly til Stavanger og jobb med vennebyen hele dagen. Så blir nok en tidlig kveld (:

  2. Henriette Celin: Koselig blir det, vi skal hjem til foreldrene mine ettersom jeg skal jobbe i morgen der ute 🙂 Så tar vi like så godt hele helgen der hos dem for litt extra kvalitetstid.

  3. Såå koselig! 😀 Idag skal vi gjøre litt små ærender, og få handlet inn litt mer ting til den nye leiligheten 😀 Ønsker deg en fin og god helg !!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *