UKEN SOM GIKK …

Categories UKENS

Ukens høydepunkt … Jeg har hatt en helt fantastisk uke sammen med min kjære! Men ukens høydepunkt må være festen vi hadde i leiligheten igår. Vi samlet alle gode venner og familie til en liten feiring pga innflyttingen i leiligheten for 4 uker siden 😙 
Kvelden i går sammen med hele gjengen var fantastisk, og det toppet kvelden når både søsteren og broren min kom innom en tur. Ukens høydepunkt avsluttes selvfølgelig denne søndagen når jeg våknet til solskinn som kom inn gjennom vinduet. 

Ukens nedtur … At jeg har klart å bli skikkelig forkjølet med både tett nese og hals! Jeg kan vel ikke forvente noe annet, når vi denne uken har hatt skikkelig drittvær med bare regn og kalde temperaturer. 

Ukens cravings … Frukt i alle farger og fasonger. Jeg har fått skikkelig cravings for frukt de siste ukene, og jeg syns det er spennende og teste ut flere forskjellige fruktsalater som passer perfekt sammen med hverandre. 

Ukens innkjøp … spiker, skruer, vaskemiddel, papptallerken, blomsterpotter, legemidler, ingredienser til mat og roser. Det er mye mer jeg kunne tenke meg å kjøpe, men det er også ting jeg egentlig ikke trenger å kjøpe, så da lar vi heller være. 

Ukens film … Ted og Ted 2 har vært en filmer som jeg har sett denne uken sammen med min kjære. Hadde også filmkveld sammen med Karianne denne uken, hvor vi såg mr. & mrs. Smith sammen – en film jeg ikke har sett siden jeg gikk på VGS. 

Akkurat nå … sitter jeg sammen med kjæresten i sofaen, hvor vi ser på en episode av Pretty Little Liars, sesong 1. Her regner jeg med at vi blir sittende i noen timer sammen før vi slapper enda mer av etter den fantastiske kvelden velger vi å slappe av, dere! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

HA EN FIN SØNDAG ALLE SAMMEN 

4 kommentarer

4 thoughts on “UKEN SOM GIKK …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *