OVERRASKELSEFEST

Categories HVERDAG

Familieselskapet er vel gjennomført, og vi hadde noen koselige timer sammen med hele familien på kjærestens sin side, og det ble litt av et overraskelses party ettersom svigermor ikke ante noe om at det var hennes bursdag vi feiret idag. Kunne ikke skrive det her på bloggen heller, ettersom svigermor leser bloggen for da hadde overraskelsen blitt ødelagt. Jeg koste meg skikkelig, dere! 🙂 Heldigvis møter jeg deler av denne gjengen igjen i morgen også, så det blir en utrolig bra kveld. Nå skal vi avslutte kvelden med å se ferdig en film som jeg og min kjære startet på igår. Håper dere har hatt en fin fredagskveld, alle sammen! Vi snakkes 🙂

 

 

1 kommentar

1 thought on “OVERRASKELSEFEST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *