INNFLYTNINGSFEST

Categories HVERDAG

God søndag, dere! Beklager litt sen oppdatering fra denne kanten, men slik blir det når vi holder det gående til sent på kveld her. Jeg og kjæresten hadde innflytningsfest der vi hadde invitert både venner og familie, og vi hadde en utrolig koselig kveld sammen hele gjengen. Det var faktisk så gøy som at vi vurderer å kjøre en repeat ved en senere anledning. Jeg hadde det hvertfall bra, 
og både søsteren og broren min kom innom en tur noe som jeg satt utrolig stor pris på selvom de ikke ble her så alt for lenge 😙 

Alle sammen hadde en fantastisk fin lørdagskveld sammen, og jeg setter veldig stor pris på alle som tok seg tiden til å komme å delta her sammen med oss. Jeg er evig takknemmelig og glad i hele gjengen, og det beste med det hele er at det familien min og jeg er stolt av dem. Gleder meg til flere slike sosiale arrangement sammen med disse folkene. Vi snakkes, dere! 

Hadde dessverre bare bilder av hvordan det såg ut i dag tidlig, men det er bedre enn ingenting – men kvelden var helt fantastisk! 

HVORDAN HAR DERES SØNDAG VÆRT ? 

4 kommentarer

4 thoughts on “INNFLYTNINGSFEST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *