OPPSKRIFT: PASTASALAT

Categories OPPSKRIFTER

Denne torsdagen har flydd avgårde ettersom vi har hatt mye å gjøre, og det er for at jeg driver med forberedelser til familieselskap som vi skal ha i morgen. Snart er alt av mat ordnet, og det eneste som mangler er dekking av bord og gjestene som er invitert 😉 I dag har vi vært hjemme hos svigerforeldrene ettersom svigermor fyller år idag, og vi spiste god lasagne som svigermor disket opp med, og det ble kake til dessert. Imorgen blir det også enda mer kake på menyen, og kjøleskapet er fylt opp med godbiter 😉 
Gratulere med dagen kjære svigermor, håper dagen har vært akkurat slik du ønsket deg 💕

Tilbake til overskriften for dette innlegget, så har det seg slik at jeg tenkte jeg skulle dele en oppskrift med dere, ang en pastasalat som jeg fant på nettet, som jeg bare måtte prøve siden den virket svært fristende. Jeg følte den smakte slik som videregående 😋

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Du trenger: 300g pasta, 1boks lettrømme, 1pk majones, 1 stk løk, 1 stk vårløk, 1pk skinkebiter, 1 pk kyllingbiter, 300g mais,
1 stk paprika, pepper og salt. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Slik gjør du: 

1. Kok pasta etter anvisning på pakken 
2. Skrell og finhakk løk, vårløk og paprika
3. Bland sammen rømme og majones
4. Tilsett salt og pepper til dressingen
5. Tilsett skinkebiter, kyllingbiter og mais
6. Hell rømmedressingen over resten av salaten
7. Bland sammen alle ingrediensene
8. VIPS!! Pastasalaten er klar til servering

 

Jeg laget oppskriften for 8 stk! Håper det smaker 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “OPPSKRIFT: PASTASALAT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *