JEG BLOGGER FISKEN, DU BLOGGER OM DEN!

Categories HVERDAG

Godkveld mine kjære! Vi har endelig kommet på plass i leiligheten igjen, etter en flott dag med fisking på båttur i Austefjorden, sammen med min kjære og svigerforeldrene mine. Det ble selvfølgelig litt fisk på oss, og det mest spennende var når det nappet i fiskestangen. Selvfølgelig syns jeg det var utrolig morsomt når svigerfar skulle blogge fisken, og la til “jeg blogger fisken og du blogger om den”.Vi avsluttet dagen på campingvogna med nystekte vafler, det er so godt, dere! Det har vært en flott tur på sjø. 

 

I kveld har vi bestemt oss for å ha en skikkelig filmkveld og kjærestekveld, så nå har jeg fått på meg pysjamasen og min kjære sitter ved min side her i sofakroken. Vi sitter godt plantet under pleddet og skal til å se “EuroTrip” og filmen skal snurres så fort jeg er ferdig å oppdatere dere! Filmen har jeg ikke sett siden 10 klassen og det begynner å bli lenge siden. Ha en fin kveld. GoNatt 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT I DAG?

1 kommentar

1 thought on “JEG BLOGGER FISKEN, DU BLOGGER OM DEN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *