HØYDEPUNKT I HVERDAGEN

Categories HVERDAG

Hei mine kjære! Nå sitter jeg godt plantet i den “berømte” sofakroken min å blogger for dere! Vi har hatt en rolig dag her hjemme, hvor både mine foreldre og faren til kjæresten kom på besøk. At foreldrene mine kommer på besøk, er et høydepunkt i hverdagen. Selvfølgelig under dette besøket så var det for å hjelpe oss med å installere vaskemaskin og tørketrommel i vårt kjære hjem, dere! Så nå er leiligheten endelig utstyrt med hvitevarer fra Lefdal. Det eneste som gjenstår nå er kjøleskap og fryseskap, så det blir bra.

Senere på kvelden fikk jeg en liten omvisning av Karianne. Vi dro på en gåtur opp til stedet som heter Heltnehuken. Vi klarte å legge bak oss omtrent 6 kilometer, og det var utrolig flott tur. Vi fikk ut litt jenteprat og avtalte at det ikke skulle være lenge til neste gang vi skulle utforske nye steder, som Karianne mente kunne være midt i blinken for meg å vise til kjæresten min senere. 

  

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT ?

3 kommentarer

3 thoughts on “HØYDEPUNKT I HVERDAGEN

  1. Kjekt med litt mer ferdig i leiligheten tenker jeg, og besøk av foreldrene dine ^^
    Tur og venninnerid er også hyggelig (:
    I dag har jeg, mormor og morfar vært i sentrum og bare nytt solen og spist lunsj på bryggen 😀

  2. Henriette Celin: Så koselig du har hatt det! I dag skal vi hjem til foreldrene mine en tur, og det blir koselig å spise middag sammen igjen spesielt etter en uke på reise, selvom vi gjorde det da også hver kveld. Familietid er helt spesielt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *