MÅL FOR AUGUST

Categories HVERDAG

Det var i gårkveld jeg satt meg ned å tenkte over ulike mål jeg hadde lyst til å sette meg som mål for hverdagen i hele August ❣️Jeg vet ikke om dette er noe som dere har nytte av å se hvilke mål jeg setter meg, men jeg ser på det som å holde motivasjonen vedlike. I går kveld fant jeg ut at jeg skulle lage min egen mål-liste for august, og det ble forresten noen punkter der også, dere! Kanskje dere blir inspirert av å skrive deres egne lister av å se mine? 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Mine mål for august 2016

  • Ha max 3 treningsøkter i uken. Legge opp et plan for trening, enten det er styrketrening, løping i terreng eller skogen. Jeg har en plan om å bli flinkere på trening og sunt kosthold. 
     
  • Spise fisk minst 1 gang i uken. Og oftere lage meg litt ordentlige middager, og samtidig ikke lage for mye ettersom jeg alltid klarer å lage for mye mat, og det blir ofte fest med gårsdagens middag som jeg på fint liker å kalle det. 
     
  • Ha minst èn romantisk kveld i uka. Med romantisk kveld mener jeg middag sammen, en hyggelig filmkveld, et kinobesøk eller en kveldstur i skogen! Akkurat dette punktet er nok mer eller mindre det enkleste, ettersom Kai og jeg er elsker slike kvelder med bare skikkelig kjærestekvelder med stearinlys og en god film. 
     
  • Være snill og god mot min kjære samboer. Her i hus kan vi virkelig ikke få minnet hverandre nok på å være snille med hverandre. Det er så viktig for å klare og opprettholde det gode humøret i hverdagen.
     
  • Holde godterispisingen til helgen, og heller ha sunn snacks i hus om hverdagen. Heller prøve å servere fruktsalat eller grønnsaker med dip på sene kvelder i ukedagene, og bruke heller penger på smågodt i helgene. 
     

SAMSUNG CAMERA PICTURES

HAR DERE NOEN MÅL FOR AUGUST? 

2 kommentarer

2 thoughts on “MÅL FOR AUGUST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *