FØRSTE AUGUST

Categories HVERDAG

Har dere det bra? Det er vel flere som fremdeles tviholder på feriedagene, og skal nyte de siste få dagene de har igjen, ikke sant? Jeg derimot er så heldig å ha ferie i noen uker til, og disse ukene skal jeg nyte max! Jeg kom forresten hjem fra varmere strøk i morgentimene igår, og vi brukte hele dagen på å kjøre hjem til Sunnmøre. Jeg hadde noen fantastiske varme og late dager i Side sammen med familien, og jeg er nå helt uthvilt – og klar for nye muligheter og utfordringer som August bringer med seg, dere! 💕

August er en utrolig fin måned, selvom det også betyr at det er slutten på sommermånedene, og høsten kommer rundt hjørnet. 
Jeg liker egentlig sommeren best, men jeg liker også godt høstmånedene, spesielt når jeg kan sitte inne sammen med min kjære og drikke kakao og ligge under pleddet å se på film når de kalde høstdagene herjer utenfor døren. Ha en fin kveld, vi snakkes! 

  

HVORDAN HAR DERES FØRSTE AUGUST VÆRT? 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “FØRSTE AUGUST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *