ET ÅR SAMMEN MED DEG

Categories KJÆRLIGHET

Jeg kan ikke tro at det allerede har gått 1 år siden jeg ble sammen med verdens fineste og vakkreste gutt – ikke bare på utsiden, men også på innsiden. Det føles som om det var i går vi møtes for første gang. Hver gang vi kysser blir jeg dratt lengere opp i himmelriket, jeg føler meg like forelsket, om ikke mer for hver dag. Det er rart å tenke på at det allerede har gått 1 år, og vi har vært gjennom mye sammen allerede. Jeg trodde ikke at det fantes slike gutter før jeg møte Kai Are 💕 Det var kjærlighet ved første blikk, men han var også så varm, så god og så snill til en hver tid. Du får meg til å føle meg som verdens heldigste jente 💕

  

13. November gikk du ned på kne og spurte et av de viktigste spørsmålene som kan stilles, om jeg ville gifte meg med deg? 💕  Svaret kom veldig fort, og det var et stort JA! Kjæresten min er ikke bare kjæresten min, men er også min bestevenn! 

Bare om noen dager flytter vi sammen i vår første leilighet, og skal starte et nytt kapittel sammen som samboere, og jeg gleder meg veldig! Vi skal forme hjemmet vårt til noe som passer oss begge! Jeg kan virkelig ikke vente med å dele resten av livet mitt sammen med verdens beste. Uansett hvor mye vi er uenige, har forskjellige meninger, ulike diskusjoner og evt. krangler som skulle komme opp, så vil jeg alltid elsker deg like høyt som NÅ! Jeg klarer ikke plassere de riktige ordene som skal til for at jeg skal vise deg hvor mye du faktisk betyr for meg, og hvor mye du egentlig har gjort det siste året. Vi har flere år fremfor oss og minner skal bli skapt, og vi skal kunne mimre tilbake på fortiden vi har hatt sammen. Jeg kan være ærlig mot med dere og min kjære at jeg kunne virkelig ikke hatt det bedre uten deg, og du får frem det beste i meg! Jeg elsker deg, kjæresten min 

 JEG ELSKER DEG 

13 kommentarer

13 thoughts on “ET ÅR SAMMEN MED DEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *