HEADPHONES FRA BOSE

Categories ANBEFALING

Dette er de beste headphones jeg noen gang har hatt i samlingen min! Jeg fikk teste disse når jeg reiste til Spania tidligere i år, og som ordtaket sier once you try BOSE, you never go back! Så langt har jeg testet de under flyreise, og er da jeg mener de har best effekt, selvom de funker supert også under trening, gåturer, skolebiblioteket og mens du ligger i sengen. Bose leverer som aldri før!

Jeg fikk teste svigerfar sine tidligere i år under flyreisen til Spania, og hadde jeg vist om disse tidligere – hadde jeg investert i disse for lenge siden! Lyden er helt fantastisk, og så er de i tillegg veldig behagelig å ha på. Det er også ekstremt deilig at de har en liten knapp på høgre side hvor du kan fjerne all støy, og det er som å komme direkte til paradise. Disse er de beste, og de finnes her 🙃

Prisen er kanskje dyrere enn et vanlig headsett, men likevel er det en god investering ettersom disse holder seg godt, dersom de får rett behandling av eieren selv. Jeg mener at en får mye for pengene om en kjøper disse, og selvfølgelig er de dyre – men ikke for dyre! Disse headphones fra Bose har støyreduksjon til reise, jobb og alt annet samtidig som det gir deg førsteklasses lyd som gir liv til musikken du elsker, og har en lett around-ear-passform som kan gå med hele dagen. Styr musikk og samtaler med mikrofon/fjernkontroll på ledning, og den har et unikt og fint design og den kommer i to farger: svart eller hvit. Denne typen jeg har passer også til Apple enheter, og du får kjøpt dem også for Android og de kommer også i en lekker bæreveske fra BOSE! 🎧🎧

 

Er det noen av dere som bruker BOSE? Hva syns dere om dem? 
DEL GJERNE DETTE INNLEGGET! 🎧

3 kommentarer

3 thoughts on “HEADPHONES FRA BOSE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *