VI HAR KJØPT LEILIGHET

Categories HVERDAG

Heisann dere! På tirsdag siste uke var vi på visning på en leilighet, og vi la inn et bud samme kveld. Dette hadde vært mange på visning mens vi var der og etter at vi dro, og vi trodde kanskje det ville bli en tøff kamp om å få drømmeboligen. Dagen etterpå fikk kjæresten telefon fra megler, og sa at vis vi gikk opp til takst pris kunne leiligheten bli vår! Vi fikk vite at 12.30 var det slutt, og vi ville få resultatet – 5 minutter senere tikket det inn en melding på kjærestens telefon hvor det sto Gratulere med kjøpet! 😉

Leiligheten ble vår, og vi har endelig kjøpt vår første leilighet sammen og begge to er i lykkerus! Idag var vi innom meglerkontoret og skrev under kjøpskontrakten, og omtrent om 3 uker er vi klare til å starte et nytt kapittel som samboere, som vi gleder oss! Jeg skal være ærlig med dere, og fortelle at jeg allerede er forelsket i området, og jeg kommer til å elske å bo her med min kjære. 

Her har dere noen bilder som var med i prospektet – jeg kommer ikke til å publisere finn-linken, men når vi har innredet hjemmet vårt kommer det flere bilder her på bloggen ved en senere anledning! Håper alle får en fin onsdag videre! Vi snakkes, dere! 

HÅPER ALLE FÅR EN FIN ONSDAG
 

12 kommentarer

12 thoughts on “VI HAR KJØPT LEILIGHET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *