OK! IT´S MONDAY

Categories HVERDAG

Heisann! Har dere hatt en fin helg? I dag startet jeg denne uken med et smell! Hele uken er stappfull med gjøremål, og jeg må nok lage meg en oversikt over hele uken, men jeg orker ikke ramse opp alt som skal gjøres – men heller trøste meg med det at jeg ikke skal gjøre dette alene, men sammen med den fantastiske kjæresten min! Derfor må en oversikt lages, for at alt skal huskes, dere!

Denne mandagen har flydd avgårde, slik som alle de andre dagene har gjort den siste tiden! Denne helgen gikk også dessverre alt for fort igjen, men tiden sammen med familien min har vært helt fantastisk! Jeg er klar til å starte denne uken med nye muligheter og ønsker å bli flere erfaringer rikere, og jeg har bestemt meg for å prøve å være en god blogger denne uken! Så denne uken skal være fylt med meningsfulle mål som gjennomføres, og for å gjennomføre disse målene velger jeg å være flink og sporty på samme tid. Jeg vil ønske dere alle sammen en fin mandag videre! Bruk mandagen slik akkurat du ønsker den 💕

HVA HAR DERE GJORT DENNE HELGEN? 

2 kommentarer

2 thoughts on “OK! IT´S MONDAY

  1. Kjekt med en pangstart på uken også, men det kan jo være stress og! Så flink du og kjæresten din er som organiserer uken 🙂
    Har vært på telttur og familiebesøk i helgen, veldig koselig!
    Ønsker deg en fin uke 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *