FIN TIRSDAG

Categories HVERDAG

God kveld! Nok en fantastisk sommerdag er snart over, og kvelden nærmer seg med stormskritt. Jeg har hatt skikkelig avslapping med lesing av en ny bok som jeg har blitt betatt av, og jeg ble dessverre ferdig med å lese den idag. Mellom 16:00-16:30 fikk jeg besøk av svigerinnen og tantebarnet, ettersom vi hadde avtalt så sent som i gårkveld at vi skulle spise grillmat med bestemor 🙂

Denne tirsdagen har vært en av mange flotte sommerdager, og jeg gleder meg til å tilbringe ferien med de jeg bryr meg om, dere! Forresten jeg og kjæresten var på søndagskvelden å kjørte på motorsykkel, og med den anledningen – tok jeg noen fine bilder! Ikke alle bildene er av kjæresten min, men denne føreren var så flink at jeg måtte knipse noen blinkskudd av kjæresten min 💕

HVA HAR DERE GJORT I DAG?
 

4 kommentarer

4 thoughts on “FIN TIRSDAG

  1. Fine bilder 🙂 Håper du har en fin start på uken!
    Jeg har ikke gjort stort idag gitt.. Ikke toppformen dessverre. Men skal imorgen ta siste finish på klesskapet mitt så jeg torsdag og fredag kan shoppe inn litt sommerklær 😀

  2. Silje Romundset Karlsvik: Takk for det Silje 🙂 Ja, er alltid litt greit det – og jeg syns de har så mange gode gensere og slik i Tyrkia også. Det er helt perfekt! Spesielt enten det er Adidas eller converse gensere 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *