NÅR BLOGGEN BLIR ….

Categories HVERDAG

Jeg merker det går so fort når bloggen først blir nedprioritert, og spesielt den siste tiden hos meg. Jeg blir fortvilet når det går flere dager mellom hvert innlegg. Å blogge er noe jeg liker godt og ønsker på ingen måte å slutte med det enda, hehe.  Noen dager er ofte jeg ikke blogger, og det er ikke for at jeg ikke ønsker å blogge – men for jeg ikke finner inspirasjonen til å skrive nok et nytt blogginnlegg. Det er derfor bedre å ikke blogge 5 dårlige innlegg, og heller blogge 2 innlegg som jeg selv er fornøyd med og som virker spennende. Jeg tenker at jeg fremover har god tid til absolutt alt jeg har lyst til å få til, men jeg må begynne å få orden på planleggingen min. Jeg føler jeg på må både planlegge, gjennomføre og vurdere bloggingen min fremover. Jeg ønsker å få et nytt system på bloggingen, og det er akkurat slik et system jeg har på arbeid. Håper på flere updates fremover, vi snakkes dere 💕

Hvordan har dere det i dag?
Hva har dere gjort denne onsdagen? 

1 kommentar

1 thought on “NÅR BLOGGEN BLIR ….

  1. Oppstår perioder der jeg nærmest har null inspirasjon til innlegg jeg og. Er ikke lett å blogge da nei (:
    Kjekt å lage et system på det da, og planlegge og forhåndsskrive ^^
    Har det bare bra, og hadde nok en fin dag på kurs i dag. Ellers har jeg hatt yoga, gått en tur, og øver nå til forestilling 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *