MY BUCKET LIST FOR THE SUMMER 0F 2016

Categories HVERDAG

 
 

  • Dra på overnattingstur i form av enten hyttetur eller telttur. Jeg og kjæresten snakket om dette tidligere i uken, og bruke tiden bare på oss og få skikkelig kvalitetstid sammen med min kjære. Overnatte en natt på hytte eller telt vil bli utrolig koselig. Destinasjon er ikke bestemt, men en overnattingstur blir det selvfølgelig i løpet av sommeren 2016. 
     
  • Sommerferien 2016 er allerede klar og planlagt sammen med familien. Vi har booket oss inn på leilighets hotell i Side, Tyrkia! Det blir deilig å kunne slappe av sammen med hele familien, og endelig vise ferieparadiset mitt til kjæresten + vi får mye kvalitetstid sammen med familien, og det blir utrolig herlig, å være mye sammen med dem igjen! 
     
  • Denne sommeren har jeg allerede spist så mye grillmat som en kan tenke seg, og dessverre er det alt for godt! Det er også den første sommeren på lenge der jeg har spist grillmat så mye som jeg har gjort denne sommeren – så er denne sommeren helt perfekt, og det er for at jeg elsker grillmat.  
     
  • Være flink til å være ute i det fantastiske varmen og det nydelige været som vi har fått på Sunnmøre. Jeg har lyst til å prøve å tilbringe mer tid utendørs, er noe jeg gjerne vil gjøre i sommer når jeg har fri fra arbeid. 
     
  • Prøve å holde meg til å spise godteri bare i helgen. Det er bare helt utrolig at jeg ikke klarer å forholde meg til denne regelen en eneste uke. Ikke én uke har jeg klart dette, og med “helg” så mener jeg både fredag, lørdag og søndag.
     

 
 
 

  • Se mindre på tvserier og lese flere bøker. Jeg vil så gjerne lese to bøker i løpet av mars måned. Jeg har kjøpt så mange den siste tiden at jeg snart har et bibliotek av uleste romaner i bokhyllen min. 
     
  • Jeg skal bruke minimalt med penger på shopping, og skal spare masse. Som belønning til meg selv blir både sparekonto, konto for lønning og BSU fylt opp, samtidig som jeg at jeg ikke sitte igjen med dårlig samvittighet for å ha brukt for mye! 
     
  • Prøver igjen …. med trening! Jeg har oppdatert garderoben med treningsklær i freshe farger og mønster, og jeg er klar til å ta mer enn et skippertak en gang i blant. Mitt mål er å komme i form, og gjøre mitt beste! Samtidig som jeg trener skal jeg ha det gøy, og sammen med treningspartner min som også er forloveden min. 
     
  • Være mye sammen med både min og kjæresten sin familie, finne på mye slik vi alle blir et minne rikere. Tid med familien er utrolig viktig og jeg verdsetter tiden jeg har sammen med hele familien. Jeg ser på begge familiene som en stor familie, og jeg storkoser meg sammen med alle. Jeg er også så utrolig heldig at jeg er tante til 6 snart 7 både store og små tantebarn. 
     
  • Sist men ikke minst …. bli flinkere med bloggen! Jeg verdsetter leserne mine, og jeg skal legge meg i hardt arbeid for å bli bedre til å oppdatere bloggen med gode innlegg og bilder. Selvfølgelig er det enkelte dager det ikke blir blogging i det hele, men det er bedre å blogge et ekstremt bra innlegg, istedenfor 4 dårlige innlegg. 
     

 

DET ER ENDELIG SOMMER! HER ER MIN BUCKET LIST FOR SOMMEREN 2016!
ØNSKER DERE ALLE EN FANTASTISK TIRSDAG VIDERE! 

 

11 kommentarer

11 thoughts on “MY BUCKET LIST FOR THE SUMMER 0F 2016

  1. Så mange fine ting du har på listen 🙂 og så heldig du er som skal til Tyrkia, så utrolig deilig! Jeg vil også lese flere bøker i sommer, det er jo så hyggelig å lese!

  2. Anita Fossberg: Takk for det! Ja, føler jeg må bruke tiden på å lese litt bøker. Skulle vel egentlig tro at jeg var lei av å lese bøker etter et helt år med lesing av pensum. Men å lese bøker jeg har lyst til er mer spennende enn en pensumbok.

  3. Kjempefine mål du har! jeg har også det å være flink med treningen, være mye med familie, venner, og kjæreste, finne på ting ute, nyte varmen, og ikke bruke så mye penger på shopping. Er ikke så lenge siden jeg fikk litt nye sommerklær, så jeg skal prøve å ikke kjøpe så mye nytt av det i sommer ^^

  4. Henriette Celin: Det er fine mål 🙂 Jeg skal handle litt sommerklær, men det blir mest i Tyrkia, samtidig som jeg handler vel litt “høstklær/vinterklær” der også 🙂

  5. Skal for sure på overnattingstur / telttur, da jeg har kjøpt et telt med plass til 6 personer, hehe! :’)
    Så har jeg litt mål som å legge meg bedre rutiner, spise mer og bedre mat, bruke mer tid med familien, smile mer! Jaa, har litt mål hihi 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *