IT´S MONDAY!

Categories HVERDAG

God mandag, kjære venner! Etter en helg med avslapping sammen med familien min, er jeg endelig klar til å starte denne uken. Det er mandag som betyr ny uke med nye muligheter. Jeg ser meg klar til å starte denne uken med positive innstillinger, dere 😊 Denne uken skal brukes til mye og jeg skal få flere erfaringer rikere og flere muligheter til å utnytte uken til det jeg har lyst til. 

Idag har jeg virkelig ikke gjort stort, har vært en tur på jobb – og ellers nytt dagen sammen med gode kollegaer. Når jeg var ferdig for dagen var det en tur om den lokale matbutikken i området for handling av mat frem til Onsdag! Siden det viste 24 grader i solen her i Ørsta, var ikke valget vanskelig på hva vi skulle ha til middag idag, og det ble selvfølgelig grillmat! Elsker sommeren 😍

 

HVA HAR DERE GJORT IDAG? 
HVA SKAL DERE GJØRE RESTEN AV DAGEN? 
HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT? 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “IT´S MONDAY!

  1. Henriette Celin: Det virket koselig 🙂 Her tror jeg det blir fruktsalat med jordbær og blåbær, åso får vi se om det blir is til senere. Jeg gleder meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *