ET HELT HALVT ÅR

Categories HVERDAG

Fredag var en dag jeg hadde ventet lenge på, og det var for at jeg i begynnelsen av Mai hadde kjøpt 4 billetter til kinopremiere på filmen av et helt halvt år hvor jeg gikk sammen med en vennegjeng. Jeg var veldig spent på denne filmen ettersom jeg er fan av bøkene til JoJo Moyes, så var det spennende om filmatiseringen var lik innholdet i boken, og det er flere som sier at bøkene alltid er best – men her mener jeg at både filmen og boken får delt første plass. Kinosalen var helt full, og det var rød løper denne dagen 😍
De som jobbet for Fosnavåg Kino, var kledd opp som Lou i filmen, mens de sto ved inngangsdøren å leverte ut Kleenex, for vi viste at dette ville være en tårevåt film fra start til slutt, samtidig som det ble mye latter også gjennom filmen. 


Takk til Eivind M. Sævik som tok bilder under kinoen, dere finner han her 

Jeg elsket denne filmen, hvor valg av filming, valg av skuespillere og valget av musikken de brukte gjennom filmen! Dette er en film jeg anbefaler på det sterkeste, og gjerne ha Kleenex tilgjengelig under filmen, for dette blir en tårevåt og romantisk film! 😍

TAKK FOR EN FANTASTISK KVELD

19 kommentarer

19 thoughts on “ET HELT HALVT ÅR

  1. Henriette Celin: Anbefales å lese boken først før en ser filmen. Men vi har de som liker å se filmen før de leser boken for å ikke sammenligne og se på mangler.

  2. Åh, har faktisk akkurat bestilt meg boken som jeg skal lese i sommer! 🙂 Så har jeg en film jeg kan se frem til å se til høsten 🙂 Håper du får en super kveld videre!

  3. Ååå, så gøy! Jeg MÅ få somlet meg til å kjøpe billetter, vil så gjerne se denne på kino. Godt å høre at en som liker boka så godt også likte filmen, det lover bra 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *