NYDELIG SØNDAG

Categories HVERDAG

God morgen! Endelig en nydelig søndag som jeg kan brukes til akkurat det jeg har lyst til! Ettersom jeg var på jobb i natt til 03:30 var det deilig å sove til jeg sto opp sammen med min kjære! Dagen startet derimot så tidlig som klokken ni, og vi var ikke seine med å komme oss ut av døren for årets første fjelltur, og destinasjonen var heller ikke vanskelig å velge, men vi vurderte å ta alle fire toppene, men fant ut at vi ikke er topptrent, og skal heller prøve å  ta de gjennom denne sommeren om været holder seg 😊

  

Denne søndagen skal vi returnere tilbake til Ørsta, som vi egentlig alltid gjør hver eneste søndag! Kjæresten skal tilbake på jobb igjen i morgen, og de neste timene skal jeg pakke det som er mest nødvendig å ta med tilbake for denne uken med min kjære 😍

VI SNAKKES SENERE 😏

HAR DERE PLANER DENNE SØNDAGEN? 
 

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “NYDELIG SØNDAG

  1. Så herlig! 😀 Sprekt gjort! Fine dere to er <3
    Jeg har ikke vært på noen toppturer enda i år.. Som jeg kommer på? Men har som plan å ta meg oppover nærfjellet her, elsker ta turen opp dit! Litt av en tur, men åh så godt 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *