DEN BESTE JEG VET

Categories HVERDAG

21. Mai 1990, for akkurat 26 år siden kom du denne verden, og det er en dag jeg alltid vil være takknemlig for! Du er kjæresten min, forloveden og min bestevenn. Det er ingen som kan skille oss, og er det en ting jeg er sikker på, så er det at det ikke bare dette året, men veldig mange år fremover jeg komme til å gratulere deg med dagen! For er det en person jeg virkelig ikke klarer å være uten resten av livet, så er det deg 😍  

  

Vi deler ALT, og du som både kjæreste og forlovede kjenner mine innerste hemmeligheter, og du vet akkurat hva jeg er redd for og hva som får meg til å le og jeg vet det samme om deg. Du er den ene personen klarer å se hvordan jeg har det, du kjenner meg rett og slett for godt til at jeg kunne skjult noen følelser for deg. Jeg er så heldig som har møtt deg her i livet, og du har så mange egenskaper som en ikke finner hos andre. Du er den personen jeg kan være meg selv sammen med og jeg nyter hver måned, uker, dager, timer og sekund sammen med deg ❤️  

Jeg håper du får en fantastisk bursdag, og jeg gleder meg til å være sammen med deg å feire dagen din! Jeg får dessverre ikke være sammen med deg fra starten av idag, men feiring blir senere på kvelden her hjemme hos foreldrene mine! Jeg får ikke være med når du heiser opp flagget hjemme hos svigerforeldrene mine, og en tradisjon vi vil fortsette med, min kjære ❤️

🇦🇺 GRATULERE MED DAGEN 🇦🇺  

1 kommentar

1 thought on “DEN BESTE JEG VET

  1. Gratulerer så mye med dagen til han!
    Et veldig koselig innlegg. Herlig å ha en kjæreste som også er din bestevenn. Det har jeg også <3
    Ønsker dere en fin dag/kveld sammen ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *