BLOGGFRI

Categories HVERDAG

Det gjorde seg med bloggfri i går, og jeg satt å vurderte om jeg faktisk skulle beklage meg for det med å komme med en ganske god unnskyldning om at jeg har hatt eksamen de siste dagen og har ikke fokusert på noe annet enn forberedelser til eksamen 🙄
Jeg kunne alltid ha oppdatert bloggen med å skrive innleggene på forhand, men i det siste har jeg ikke tenkt annet enn eksamen. Nå er jeg endelig ferdig med alt som heter både skriftlig og muntlig eksamener. Føler jeg har hatt godt av å ikke tenke på bloggen de siste dagene hvor det har vært fult kjør med pugging av pensum, og nå kan jeg endelig la både Vygotsky, Bruner og Woods få ligge langt bak i tankene (hvertfall en liten stund). Så nå har jeg endelig SOMMERFERIE, og den skal jeg nyte med mine kjære ❤️

Denne dagen avsluttet jeg derimot med en tur på go-kart banen i regi av Fagforbundet. Vi var bare 5 jenter som var vågale å stille opp, og ettersom jeg aldri hadde kjørt go-kart før, så var det spennende å begi seg ut på noe slik, og det er ikke siste gangen 🙂🙂 Om det blir et slikt opplegg igjen, så håper jeg på at enda flere ungdommer blir med på dette. 

JEG HADDE DET GØY HVERTFALL GØY!

HVA HAR DERE GJORT PÅ I DAG? 
 

2 kommentarer

2 thoughts on “BLOGGFRI

  1. For det første: gratulerer med vel overstått eksamen! Kjenner til følelsen: man føler seg som en fri fugl. Tror nok det beste er å ta seg bloggfri ja, når man stresser med eksamen og har hele fokuset rettet mot den, kan det være lurt å legge fra seg bloggen for en liten stund, for det blir ingen gode kvalitative innlegg uansett.
    Go’ kart høres jo såå spennende ut. Aldri prøvd! Får prøve en gang, jeg da. Kos deg masse fremover med sommerferie 🙂

  2. lailaan: tusen takk for det <3 Er så deilig å sleppe "stresset" med eksamen, selvom det er enda deiligere med sommerferie selvom jeg skal jobbe mye i ferien.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *