NASJONALDAGEN

Categories HVERDAG

Hvordan var deres feiring av nasjonaldagen? Her var feiring over all forventning, vi startet dagen rett og slett med en god frokost før vi skulle reise til Volda for å være med i barnetoget som gikk der! Kjæresten min er lærer for en klasse der, så vi valgte å være med på dette barnetoget i år, kanskje det blir Ørsta neste år? Etter vi var ferdig å gå i barnetoget i Volda, ble det til at vi reiste mot Grotli Høyfjellshotell for å møte familien min, der vi skulle spise 17-mai buffee, noe som vi har gjort de 3 siste årene og har vært min tradisjon å gjennomføre sammen med dem. Satser på at denne tradisjonen med å være sammen hele familien vil fortsette i flere år fremover, det er så koselig å være sammen med de som betyr alt for mye for deg!  Været var med oss store deler av dagen, samtidig som vi ikke hadde sol før ut på kvelden! Vi avsluttet selvfølgelig feiring med soft-is, som er en tradisjon for min kjære og som er en tradisjon jeg vil videreføre. Så for å sitere svigerfar “dette blir både den første og siste soft-isén” 😝😝

  
   

 

🇳🇴 HVORDAN VAR DERES FEIRING? 🇳🇴

2 kommentarer

2 thoughts on “NASJONALDAGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *