POSITIV INNSTILLING PÅ EN MANDAG!

Categories HVERDAG

Da var det mandag igjen, dere! Den er mer enn hjertelig velkommen hos meg, og jeg våknet opp en positiv innstilling for denne dagen! Jeg er klar for å starte den nye uken med et kickstart på eksamenslesingen denne mandagen, så dette blir nok denne ukens utfordring! Mine mandager liker jeg å bruke på det som bør gjennomføres i løpet av en uke, og denne uken står lesing av relevant faglitteratur, blogging og trening. En skikkelig strukturert hverdag, er spesielt det jeg liker best! Vel dere, det er snart helg! He he. 

HÅPER DERE ALLE FÅR EN FIN MANDAG! 


BILDER HENTET FRA WEHEARTIT
 

13 kommentarer

13 thoughts on “POSITIV INNSTILLING PÅ EN MANDAG!

  1. Birgitte: Har egentlig så lyst til å gjøre helt andre ting, men vet jeg må lese for vis ikke blir jeg ikke rikere kunnskap på det faglige området i utdanningen, og da er det heller jeg som sitter med hode i postkassa dersom det skulle gå galt.

  2. ja, det er ofte sånn. Jeg studerer jo spesialpedagogikk på universitetet, men får å få en grad så må man ha exphil! 😛 Jaja… ikke helt unyttig lærdom her men, ikke alt som er like spennende + et noe omfattende pensum!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *