MANDAG IGJEN!

Categories HVERDAG

Endelig mandag! Er det egentlig lov å si? Det er en ny uke, og jeg har planer om å gjøre mye ut av denne uken! Jeg startet også dessuten denne morningen med en tur til tannlegekontoret igjen, og det ble selvfølgelig brukt bedøvelse hos tannlegen, dere 😷 Denne mandagen kommer dessuten til å fly avgårde, og jeg har mye som er skolerelatert som må gjennomføres denne dagen!
Et arbeidskrav etter praksis, skal skrives og forhåpentligvis klarer jeg å heldigvis ferdigstille oppgaven i løpet av mandagen her! 

Søndagen igår brukte vi til skikkelig avslapping sammen med mine kjære! Jeg og kjæresten tok oss en gåtur litt ut på kvelden! ☺

HVA SKAL DERE GJØRE DENNE MANDAGEN? 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “MANDAG IGJEN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *