BLOGGFRI

Categories HVERDAG

Det gjorde seg med bloggfri igår, og jeg har sittet å tenkt om jeg skulle komme med en begrunnelse om hvorfor jeg lot være å oppdatere bloggen igår. Jeg tenker  at jeg skal være ærlig med dere og fortelle at jeg valgte å bruke søndagen med kjæresten ♥ Vi ble liggende å se på flere episoder av The Vampire Diaries, og det var helt greit! Vi brukte morgentimene på å sove så lenge som overhodet mulig, spiste en god frokost og dro for å vaske bil og spiste is ute i den varme vårsola. Det var en veldig flott søndag!

Idag har jeg startet på min siste uke i barnehagepraksis på denne barnehagelærerutdanningen, så det blir dessverre litt annerledes blogging fra idag t.o.m fredag. Det klør selvfølgelig i både fingrer og tær etter å oppdatere dere, men jeg skal fokusere på arbeid med didaktiske planer, teori og praksis i denne uken. Jeg er klar for denne uken, og jeg skal ta i mot utfordringer med et smil 😃


// bilder fra søndagen sammen med min kjære 😍

HVORDAN HAR DERE HATT DET I DAG? 

7 kommentarer

7 thoughts on “BLOGGFRI

  1. Sara: Videobloggen fra København har blitt utsatt pga at jeg nå er i barnehagepraksis, og jeg arbeider døgnet rundt med oppgaver som skal leveres inn. Så jeg håper jeg får den opp å gå om ikke så alt for lenge, den er innspilt – men jeg mangler bare å redigere og laste den opp på youtube. Ha en fin dag søte du <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *