FIN FREDAG

Categories HVERDAG

OH HAPPY DAY! Endelig fredag, favorittdagen min ? uten tvil! Det som gjør det ekstra deilig med fredager at skolen er ferdig for denne uken og at det er endelig helg, dere! Jeg våknet opp ved kjæresten med min side, før vi gikk opp for å spise litt frokost 😊 Kjæresten skulle være på jobb til klokken åtte, og jeg dro hjemover til mamma og pappa siden vi skal være hele denne helgen.  

Nå skal jeg starte på dagens gjøremål som alt fra å skifte sengetøy, støvsuge soverommet mitt og forberedelser til eksamen, dere! Kjæresten kommer senere og da skal jeg ha blitt ferdig med alt dette – jeg trodde egentlig at fredagen skulle brukes til Brilleland, men den kontrollen er vist ikke før i morgen, hadde vært litt morsomt om jeg hadde møtt på kontroll en dag før jeg skulle, hehe!

BILDER TIL DETTE INNLEGG ER HENTET FRA WEHEARTIT

 

♥ HA EN FIN FREDAG ALLE SAMMEN ♥
HVA SKAL DERE GJØRE I DAG?

12 kommentarer

12 thoughts on “FIN FREDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *