MIN ONSDAG

Categories HVERDAG

God morgen, mine kjære! Det ble en altfor sen kveld på meg i går, ettersom jeg var på jobb til 22:00! Så premien til den som er trøttest på skolen, er nok dessverre meg 😁Planen min for dagen er å bli sittende på stolen i klasserommet fra 09:15 til 13:30, hvor vi skal fortsette der vi slapp i går om taushetsplikt og meldeplikt til barnevernet og samtidig som vi skal gjennomføre case! Fra kl. 11:45 blir det praksis forberedelser ettersom vi skal tilbake i praksis igjen, så da trenger vi litt informasjon om den uken. 
Håper at alle dere mine lesere får en fantastisk onsdag, også snakkes vi senere! 


Hva skal dere gjøre denne onsdagen?
Hvordan har dere det i dag? 

7 kommentarer

7 thoughts on “MIN ONSDAG

  1. Silje Romundset Karlsvik: Det høres ut som en spennende Onsdag! Jeg skal være på skolen frem til 13.30 som jeg skrev innlegget, men skal også på jobb senere som servitør. He He ! Har faste vakter tirsdager og onsdager. Jeg håper jeg får tatt litt bloggbilder fremover, føler jeg bruker veldig mye weheartit når jeg ikke har tid til å ta egne bilder.

  2. Herligt, ha en fin dag videre på jobb og da! 😀
    Mm, elsker we<3it var så aktiv der, boards på boards heheh.. Må nok starte på igjen. Kommer nok til å bruke ett og annet bilde derifra jeg og med tiden tenker jeg.

  3. Silje Romundset Karlsvik: Hehe, ja weheartit er veldig greit å bruke når det er noe spesielt, og så lenge jeg ikke bruker de samme bildene hele tiden. Det blir kanskje tid til bildetaking senere, har heldigvis en søster som ikke har noe valg til å være fotograf, også har jeg en kjæreste som gjerne stiller opp som blogg-kjæreste.

  4. Fint bilde, fikk veldig lyst på pannekaker nå haha! 🙂 Håper du hadde en fin dag på skolen, det dere hadde om virket veldig interessant!
    I dag gjorde jeg ikke så mye ettersom at formen ikke var helt på topp i dag, så slappet mest av og gjorde litt skolearbeid 🙂
    Håper du får en fin dag videre og at du får en fin uke videre <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *