DAGENS ANTREKK

Categories ANTREKK

Siden det har vært helt fantastisk vårvær her på Sunnmøre, så syns jeg det va på tide med noen antrekksbilder, før det gode lyset forsvant. Jeg har da både en kjæreste og en søster som stiller opp som fotografer, selv om sistnevnte får beskjed om at hun må! ♥ Antrekksbilder er noe jeg ønsker å ta mer av når det nærmer seg sommeren, og varmere tider! For meg har det vært et savn, og det har vært spesielt vanskelig å ta gode bilder når det allerede er mørkt når jeg har vært ferdig på skolen. Vi snakkes, dere ♥

  

Michael Kors veske Nelly genser Pieces bukse Zalando converse Glitter solbriller
 


Hva syns dere om antrekket? 
Skal jeg publisere flere antrekksbilder på bloggen? 
Hvordan har dere det i dag? 

 

16 kommentarer

16 thoughts on “DAGENS ANTREKK

  1. Fint antrekk! Håper se flere antrekksbilder fra deg 😍
    Flott å ha noen å ta bildene for en. Jeg er på utkikk etter fjernkontroll til kameraet mitt jeg. Til tross for at typen og bestevenninna mi stiller lett opp for jobben!

  2. Silje Romundset Karlsvik: Ja, alltid like gøy det! Har fjernkontroll til kamera + stativ, men føler bildene blir fort mye mer levende vis det er noen som tar bildene av seg 🙂

  3. Enig enig! 🙂 Det er sant som du sier der ja. Jeg skal stikke innom Japanphoto til uken og se å kjøpe noe som kan funke på mitt kamera. Bare så jeg har i de stundene jeg er alene. Typen er jo samboeren min, så som regel er jo han her for å stille opp. Og bestevenninnen min var ikke hard å be når jeg sa at jeg noen ganger kunne trenge fotograf, hahah!

  4. Silje Romundset Karlsvik: Det er alltid gøy med folk som stiller opp når du spør, enn dem som sier nei hver gang en spør om de har lyst til å ta noen bilder av seg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *