UKEN SOM GIKK …

Categories UKENS

Ukens behind the scenes…

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ukens cravings… Jeg har ikke hatt spesielt med cravings denne uken, men jeg har spist mitt første måltid med sesongen beste grillmat! Siste dagen i påskeferien ble det servert grillmat hjemme hos kjærestens familie på camp myra. 

Ukens sang(er)… Si Ja – Innertier, Min Kabin – Morgan Sulele feat. Mood Melodies og Typisk Norsk – Katastrofe feat. Alexander Rybak. Jeg oppdaget først disse sangene når jeg skulle oppdatere spillelisten min etter at jeg hadde hørt på de få sangene jeg har på repeat i over en uke. Disse sangene har nå gått på repeat den siste uken, og jeg er enda ikke lei! 

 

Ukens oppskrift… kjøttbollewok som dere finner her 

 

Ukens film… Denne uken har jeg og kjæresten sett en gammel norsk klassiker som jeg liker å kalle det! Vi såg på Hodejegerne. 

Ukens høydepunkt… må være det at jeg har fått tilbringe tid sammen med hele familien, kjæresten og kjærestens familie. Jeg har spesielt to ting jeg vil fortelle. 1. tilbringe kvalitetstid med kjæresten min og 2. tilbringe tid sammen med tantebarnet mitt 😍

Ukens nedtur… var på tirsdag, når vekkerklokken ringte 07:30 for da var det på tide å komme seg opp av sengen og tilbake til normale hverdagsrutiner. Skolen startet igjen med et smell, og jeg må være klar for siste to månedene med studier på Høgskolen. 
Jeg følte egentlig at en ekstra dag eller uke med ferie, ikke hadde vært feil det heller. Det er greit å starte på de siste studier igjen.

Ukens mest leste innlegg… er innlegg om “en deilig søndag” som jeg publiserte igår formiddag, som dere finner her 

HVORDAN HAR DERES UKE VÆRT? 
 

8 kommentarer

8 thoughts on “UKEN SOM GIKK …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *