GOD TIRSDAG

Categories HVERDAG

Hei og god morgen kjære lesere! Er dere klare for en ny, god dag? Vel, det er jeg. Jeg skal være på skolen fra 09:15 til 12:00 idag, hvor vi skal ha om temaet taushetsplikt og min meldeplikt til barnevernet som er et viktig og spennende tema, spesielt når du arbeider innenfor dette yrket! Jeg har tidligere hatt litt om taushetsplikt og meldeplikt, men det er alltid viktig med repetisjon selvom det noen ganger er unødvendig med alt for mye. Jeg ville bare innom og ønske dere en god og fantastisk tirsdag! 

HVA SKAL DERE GJØRE PÅ DENNE TIRSDAGEN? 

HVORDAN HAR DERES TIRSDAGSMORGEN VÆRT? 

17 kommentarer

17 thoughts on “GOD TIRSDAG

  1. så utrolig spennende, kan tenke meg det er et interessant tema 🙂 så fine og inspirerende bilder forrresten 🙂 ønsker deg en fin dag fine deg <3 🙂
    // Benedicte

  2. Flotte bilder! <3 Hørtes og ut som du hadde en fin dag!
    Jeg var hele dagen i byen med ei venninne. Jeg veldig shopping addict, hun ikke. She survived tho! Timesvis i byen, litt penger brent av. Og så 1 1/2 venting i kø for NYX åpningen til Cubus. Var nr 25 i køen da, så fikk goodiebag woho og kjøpte såklart 3 leppestifter! 😍 So excited!

  3. Silje Romundset Karlsvik: Har de fått NYX produktene på Cubus? Wow.. da må jeg innom der senere, og da får jeg håpe de har det her ute hvor jeg bor enten hjemme eller hos kjæresten. He He! 🙂 Håper du hatt en fin dag <3

  4. Silje Romundset Karlsvik: I følge linken så har de ikke åpning av disse produktene verken der jeg bor eller i Ørsta.. Men de har i Ålesund, så da blir det å reise ditt i nærmeste fremtid 🙂

  5. Hehe, jeg hadde heldigvis med ei venninne så sto ikke alene i køen. Hadde mobilen å stå å trykke på og snakke med henne. Så brukte den timen på å søke fram farger på leppestift jeg ville ha, endte opp med mer enn planlagt ofc.. 😀
    Uh, ja du får se å gjøre det! Vet og at H&M skal åpne for NYX produktet, tenker meg ikke på åpningen dems og, men at de tar inn produktene i en butikk nærme en, er jo flott heheh!

  6. Silje Romundset Karlsvik: Hehe, ja! Satser på at det kanskje kommer på Cubus hvor jeg bor og evt. Ørsta, men vis ikke så har de jo både Cubus og HM i Ålesund.

  7. Silje Romundset Karlsvik: Har Cubus i nærområdet, men vet ikke om det er alle cubusbutikkene som selger disse produktene, eller iallefall ikke alle som har slik åpning tror jeg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *