EN DEILIG SØNDAG!

Categories HVERDAG

Å du deilige søndag.. Velkommen skal du være! Jeg tok meg fri fra bloggingen i går, ettersom jeg ønsket å bruke tid på min kjære! Det er noen ganger svært greit  å bruke ordet “bloggfri”, og for meg var det viktig at jeg brukt tiden på han som er viktigere, dere! Han holder ut meg både dag og natt, og jeg føler at han fortjener litt mer i hverdagen fra meg, han liker å være blogg-kjæreste ♥ 
Denne morgenen har vært fantastisk, og vi er hjemme hos mamma og pappa, siden jeg har vært på jobb hele denne helgen, dere! Søndagen vår har akkurat kommet i gang siden vi valgte å ligge frempå helt til kl. 09:30! Det var utrolig deilig, å sove ekstra lenge ettersom jeg var ferdig på jobb i natt, kl. 03:30! Nå har vi også inntatt dagens viktigste måltid, og vi er klare til å starte dagen nå.


Hva skal dere i dag? 
Hvordan har deres søndagsmorgen vært? 

10 kommentarer

10 thoughts on “EN DEILIG SØNDAG!

  1. lisarorvik: ja, utrolig deilig! Selvom det er så mye skulle ha blogget om, så er det greit med en dag med avslappning og bruke tiden på de som fortjener det mest.

  2. Så koselig! Hei forresten, ny følger til bloggen din.. Ha en fin søndag videre!
    Har ikke gjort stort annet enn husarbeid så langt idag jeg, og tenker nok jeg gjør litt mer utover dagen før det blir serie watching med min kjære.. 😍

  3. Likte virkelig blogginnholdet ditt 🙂
    Driver rewatcher Game of Thrones; ny sesong rundt hjørnet nå snart så! Gleder meg til å komme igang med sesong 4 nå, jeg har jo sett alt. Men min kjære har ikke sett lengre enn til sesong 3. Han har et lite love/hate relationship til serien tho..

  4. Silje Romundset Karlsvik: Den serien har jeg faktisk aldri sett, og siden du ser den er den vel å anbefale? 🙂 Jeg og min kjære startet på Once upon a time .. men vi ramla fort av etter at vi begge ble friske til å gå oppreist, hadde en liten periode med skikkelig mye sykdom i huset.

  5. YOU SHOULD, oh gosh det er så bra! Er litt vel voldelig, blodig og seksuelt til tider. Men serien er sick bra, en lever seg så inn i det. Jeg har bøkene og, lest 2 første så når vi ser serien spør typen ofte underveis “du hva er det med han?” heh 🙂
    Huff da! Samme her for kort siden, bihulebetennelse på meg og lungebetennelse på han. Super morsomt med to syke i hus ikke sant? Once Upon a Time har jeg fått anbefalt og kan låne DVDer for å se. Anbefaler se tipper jeg? 😀

  6. Silje Romundset Karlsvik: Jeg syns Once Upon a Time er spennende, men kan fort bli veldig gjentakelser – men det er jo spennende, men en må neste se hele serien for å følge med, for det går ikke å komme mitt i serien. Har prøvd det, not so good! Ja, kanskje det Games of Thrones på meg å kjæresten i kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *