EN HELT NORMAL MANDAG

Categories HVERDAG

God morgen alle sammen! Jeg satte alarmen på 06:45 denne mandagen, ettersom at kjæresten skulle være på jobb til kl. 08:00! Jeg ble liggende i den gode varme dynen minst 15 minutter etter at alarmen hadde gjort sin jobb! Etter jeg kom meg opp av sengen, laget til mat som kjæresten skulle ha med seg på jobb og vi spiste en god frokost sammen før han skulle dra avgårde på jobb 😁 Jeg har som regel fri hver eneste mandag fra skolen, og denne mandagen skal jeg bruke på forberedelser til eksamen, skal å kjøre bestemoren til min kjære på butikken og senere på kvelden skal jeg sitte barnevakt for tantebarnet = helt vanlig mandag!

 
BILDENE JEG HAR BRUKT I INNLEGGET, ER HENTET FRA WEHEARTIT 

 

HA EN FIN MANDAG ALLE SAMMEN
HVA SKAL DERE GJØRE I DAG? 
😍
HVORDAN HAR DERES MANDAGSMORGEN VÆRT? 

11 kommentarer

11 thoughts on “EN HELT NORMAL MANDAG

  1. Så koselig å få tid til å spise frokost med kjæresten ^^
    Ønsker deg lykke til med eksamenen, og en fin dag videre (:
    Min morgen startet med frokost og husarbeid. Senere venter jeg besøk av kjæresten. Helt ut av det blå fikk han perm i dag, så er ganske glad, hihi 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *