MORGENSTUND PÅ EN ONSDAG

Categories HVERDAG

God morgen alle store og små, hvordan har deres morgenstund hvert? Jeg hadde faktisk en stressende morgen, og det har med at sengen var alt for god! Vi kom oss heldigvis i mål til vi skulle reise på både jobb og skole. Jeg skulle på skolen, mens at kjæresten skulle starte på nytt vikariat i en ny jobb. Jeg skal opprinnelig ikke starte på skolen før 09:30, men jeg valgte å reise inn tidligere for å arbeide med arbeidskravet som er et refleksjonsnotat fra studieturen, som skal leveres inn allerede denne fredagen her! ♥

 

På bildene over ser dere litt snacks, som jeg fant på bloggen til Marthe Borge og jeg anbefaler denne type godteri vis du får alt for stort søtsug på en hvilken som helst kveld, oppskriften er enkel og du trenger bare: 2 eggehviter, 2-3 ts bakekakao og 2-3 ts sukker. Du kan også doble dosen, noe som jeg gjorde – siden vi var så mange som skulle dele på dette. Vi snakkes senere! ♥

 

2 kommentarer

2 thoughts on “MORGENSTUND PÅ EN ONSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *