VÅRT EGET HJEM

Categories HVERDAG

Mandagen startet med et pang, og jeg er veldig glad for at den nye uka er i gang! Denne tiden i vår egen leilighet er rett og slett helt fantastisk! Det at vi kan bo for oss selv, og det er en deilig følelse! Det var selvfølgelig litt rart i starten, og ikke skulle bo på heltid hos mine foreldre, men det blir selvsagt å sove over hjemme hos mamma og pappa, når jeg skal jobbe i Fosnavåg, dere ♥ For dere som kanskje ikke har fulgt prosessen, så har jeg flyttet sammen med kjæresten min til Volda, og dette her blir så bra! 

Leiligheten er vasket, og kjøleskapet har fått nytt innhold i seg, sist uke fikk vi nytt kjøleskap i kjøkkenkroken, og det ble vasket ned før bruk. Tenkte kanskje skulle starte med innleggene igjen om de ulike oppskriftene mine, og dele min inspirasjon med dere, hva syns dere? Denne mandagen har vært effektiv og flere gjøremål har blitt gjort nok en gang. Jeg elsker å organisere og lage mitt eget system, men jeg gjør det selvfølgelig sammen med min kjære. Det å bo alene eller uten foreldre, betyr at du må ta i bruk i dine egne hender og ikke forvente at mamma skal komme å rydde etter deg, og det hadde selvsagt vært en bonus – men det er også viktig at vi lærer av denne prosessen. Jeg elsker å vaske og rydde, selvom det fort kan bli kjedelig noen ganger. Snakkes ♥

 

 

1 kommentar

1 thought on “VÅRT EGET HJEM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *