TILBAKE TIL HVERDAGEN

Categories HVERDAG

Nå har jeg ikke oppdater bloggen siden torsdag sist uke, og noen ganger er det greit legge bort bloggen en stund. Jeg følte at jeg trengte en pause fra skrivingen, samtidig som jeg har vært aktiv ved å svare på kommentarer og spørsmål fra dere leserne mine ♥ Påsken 2016 er herved over og jeg er tilbake på skolebenken, og skal igang med siste innspurt før sommerferie i begynnelsen av Juni. Det er omtrent 2 måneder igjen av studiet, og omtrent på samme tid er jeg ferdig utdannet som barnehagelærer i Volda ☺

  

Jeg var ferdig på skolen i dag kl. 14:30, og idag hadde kjæresten lyst til å både kjøre og hente meg på skolen, siden vi hadde noen gjøremål i Volda Sentrum. Når vi kom hjem igjen til Svigermor ble det middag, og nå skal jeg slappe av frem til ca kl. 19:30 for da skal jeg være litt barnevakt for ei av niesene mine, og det blir veldig koselig! Håper at alle sammen har hatt en fin Tirsdag! ♥

 

1 kommentar

1 thought on “TILBAKE TIL HVERDAGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *